WAKA WAKA

Hej här sitter jag och försöker hålla mig vaken.
Jennys och min brist på fungerande mobiltelefoner = ingen väckarklocka = vak-natt för tidningsbudet.
Min inre väckarklocka är obefintlig. Förstår inte en del människor som kan bestämma vilket klockslag de ska kliva upp och sedan vakna då av sig själva. That´s magic.
Ja så här sitter jag och aktar mig för att somna. Kikar lite på peter pan och filosoferar  och funderar varför jag inte äger en väckarklocka.
Kanske borde det räcka som väckning att SD tog sig in i riksdagen. Vad ska man säga om det egentligen? Sjukt. Nu ska någon liten lirare spela national sången också som avslutning på valvakan. Dåligt valt läge då man inte direkt kan känna sig som någon stolt svensk. Och visst kan man se det som att 94 procent av svennarna inte röstade på SD. Men tänk att hela 6 procent av 9 miljoner människor faktist röstade på ett parti som är rasistiskt och främlingsfientligt. Stort misslyckande för alla.



Nu började det en dokumentär om flygplans olyckor på televisionen. Så jävla spännande!
Nu ska jag hälla i mig lite kaffe för säkerhetsskull.

Sov gott, ni som får. / Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0