whatuuuup


Ingermar och Anders som jag jobbade med i somras var med på varsitt hörn i "i rymden finns inga känslor" KUL!

Filmen var tillochmed bättre än förväntat och jag fnissar fortfarande för mig själv när jag tänker på den. Hehe.
Konstapelgränd skulle behöva byta namn till Bombnedslagsgränd, eller alternativt Sopgränd. Ni förstår kanske poängen, det ser ut som att en tornado har dragit förbi och lämnat allting odiskat, obäddat och ohygieniskt. Kanske bäst att sätta igång med saneringen.
Idag måste jag gå och handla. Mat. Ett par gummistövlar till fjällvandringen på fredag. Tråkigt.

jenny




Kommentarer
Postat av: ida

vad är det du säger?? kollar upp genast

alltså ingmar och anderz

2010-09-06 @ 19:06:24
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0