wow vi har fått en utmaning


Nu när vi är superkända bloggerskor blir vi tydligen utmanade lite titt som tätt. Den här kom från Marie

1. Kärleken i mitt liv heter nog mamma.

2. Min favoritfärg  är knallgul, typ som en påskkyckling.

3. Jag är fantastiskt glad att jag har haft en fin uppväxt.

4. Jag vet fortfarande att det inte lönar sig att lägga energi på människor som inte förtjänar den.

5. Min dröm är att jag ska ha ett spännanade och roligt liv.

6. Jag tror på mig själv, iallafall för det mesta.

7. Jag kommer förmodligen aldrig att kunna förstå mig på en del människor i min omgivning.

Lillasyster


Kommentarer
Postat av: mammamammamamamamamamsen

Åh, lilla gumman..

2010-09-27 @ 11:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0