27 februari

Saker som har hänt sedan sist.

VM feber i Oslo! Staden kokar och alla har norska flaggan målad i fejjan - gammal som ung.

Emmet å jag uppskattar VM(och spec allt gratis sponsorgodis o snacks man får bara man visar sig på stan!

Emma Sjö har flyttat ut så vi är numera bara 2  på denna otroligt stora yte, vilket känns konstigt.

Emmet å jag har börjat se fenomenet "solsidan" Hitills har det 3 av 5 hästar i betyg från oss båda.

Vi har bestämt oss för att knowledge is power och skaffat lånekort på det lokala driiiitstora biblioteket, där vi lånat på oss lite engelska books som vi planerar att plöja igenom istället för att titta på teve serier. 

Mina Kiwi problem har magiskt löst sig, och jag slipper ta ett uppsägningssnack med snygg-chefen, då han låter mig jobba tidiga passet ALLA lördagar tills vidare. NO MORE MAGSÅR OCH LÅSEPASS! :D

Emmet har blivit en förjävla smooth-talker med krogvakter,vilket ären högt aktad och avundsvärd egenskap.

Superrolig utgång med brudarna igår!. Började med att Emmet och jag missade att det var gaykväll på F och fick se saker som vi är alldeles för unga för att bevittna. Flydde snabbt fältet och begav oss ner på stan och hängde på ett trevligt svennehak med mia&johanna samt skön musik och en jädra massa trevligt folk. Kvällen slutade med personligt rekord i efterfester, 3 stycken hann vi med innan vi landade hemma vid 7 tiden, haha. 

Har fått en nytt smeknamn " de norrländska kvicksilvren"

Har sett den snyggaste lägenheten i hela byen, ungefär.

Längtar till jag får min lön, vilket borde inträffa den 4e mars.

Funderar vad jag ska finna på för utklädnad till barnehagens årliga karneval (maskerad) som äger rum till veckan.. 

 Saknar E väldigt mycket.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0