februari

Det klassiska lördagsinlägget, bara för att bevisa min existens.

Vanlig arbetsvecka. Fick helg för tre timmar sedan och har kosat i pyjamas braxerna sedan dess.

I onsdags gick jag och tränade fotboll med Friggs jentelag. Det spöregnade ute, vi var inte många och hade inte så stor yta att spela på. Men vad tusan spelar sådant för roll egentligen? Fotboll är kanske det roligaste som finns, och det enda man verkligen behöver för att spela det är en BOLL.
I tisdags jobbade jag en mycket lång dag. 08-00-14.00 på barnehage, och 15-00-23.30 på KIWI.

Igår hoppade en älg in på barnehagen så jag fick hjärtat i halsgropen och blev väldigt chockerad. Vild och galen var den, hade han på 7 meters håll och hade man haft en bössa eller annat tillhygge hade man ju haft mat i frysen nu!
MEN, blev till att ringa politi istället så nu ligger nog älgen i någon annans frys.

I torsdags var jag på skatteetaten för FJÖRDE gången och jag orkar inte ens skriva om misären.

Emmet och jag tränar vidare på gymmet och jag har sänkt 1 km/6 min till 1 km/5 min och 30 sec.
Små framsteg är också värdefulla.

Vi har brytit godisförbudet och öppnat chokladlådan som Emmet fick av bossen sin på jul. 

Vi har köpt likadana beatles t-shirts för 29 nok.

Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll, men vi lurar på att hitta på något roligt för att palla ännu en work week. 

Det är väl i stort sett allt. Nu är det hursomhelst middags dax. 

Ha de / Big Sis 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0