friday night

Kul fredagskväll.
Blev en kaffetår på waynes med brudarna och någon svettig timme på gymmet innan man landade mjukt i soffan igen.
Veckan har snart passerat och jag längtar sjukligt mycket tills imorgon klockan 15.00 då arbetet för vecka 7 är HELT över och jag kan njuta en chill söndag.
Börjar bli lite sleten nu av alla dessa långa veckor.

Spännande saker som hänt sedan sist då : 

Galen utekväll med brudarna i fredags...
Jobb på barnehage måndag-fredag samt en sen kväll på KIWI bland alla skummisar.
Personalmöte på dagiset vilket var greit med gratis pizza och 3 timmars övertid då jag mest åt pizzan och lät de andra kackla om vilket påskpynt som ska göras. Careface. 
Fick ett förfrågan av en het författare om att vakta hans barn medan han skriver.  
Efter lång väntan anlände idag mitt skattekort!
Planerar en tripp till älskade sverige för att chacka upp maat och andre ting nästa lördag.
Funderar på att dra till holmenkollen och kolla i VM spektaklet på söndag.
Ska börja söka nya arbeten innför april vilket jag känner mig mycket motiverad innför, konstigt nog.
Och sist men inte mist. ÖÄr dugen på en semla men vet inte när det är semeldag?

Nu väntar sängen. Alltid ett nöje att ställa klockan på 05.30 och dra på sig det gröna kläderna. Here we go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0