but you



Idag åt jag superfrukost med mina pinglor, åkte madrass i två timmar, grovade lite och körde skoter med min storebror som är hemma på en visit, åkte skoter hem till mammsen, åt god mat, sedan grovade jag om möjligt ännu mera i skidspåret under en stjärnklar himmel.

Jag var alldeles ensam, vilket är skönt så man slipper pustande män i medelåldern med tajta byxor i bakhasorna och spåren var nästan perfekta med tanke på att det har varit alldeles lagom kallt (läs: mellan 5-10 grader) i ett par dagar.
5 hela varv orkade jag glida runt innan det blev långtråkigt och jag styrde hemåt i mörkret (och bad min storebror möta mig för jag var så rädd hehe)

Nu har vi kikat på film och sängen känns som ett fint alternativ. night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0