lördag

Lördag idag då.
Klockan ringde på 05.20 och efter en liten löptur, tur man är rask i snömodd, så hann jag precis ut till tidiga passet på KIWI imorse.  Jag börjar hajja galoppen nu, känns det som. Lyckades till och med få till ett uppgör som nästan stämde, Snart så!

Viktiga saker som hänt sedan sist.
Jag har fått ett barnehagejobb.
Jag har tagit på mig att hålla i en skidskola ( har inga skidor dock, kom jag på efteråt)
Jag har fått mitt skattekort( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Emmet har börjat fått ont i halsen igen.
Emmet har blivit vän med en gubbe på hennes jobb som börjar meningarna med " back inte the 60s i always.."
Emmet och jag har sprungit tillsammans första gången på länge.
Vi har fått en ny granne som är snygg men som vi tror har en tjej redan.
Våra gamla grannar är inne i en ny festperiod och testar högtalarnas maxgräns så gott som varje kväll.
Vi har båda hållit vårt godisförbud stenhårt!

 
Ne nu ska Emmet och jag köra en oglamorös hemma snickrad afterwork och kortspel i det minimala köket. Man har ju inte roligare än vad man gör sig.

/ Big Sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0