ring klocka ring



och låt det nya året bli minnesvärt och fint, bra och roligt, trivsamt och trevligt, skojigt och fantastiskt, perfekt och oförglömligt. De låga förväntningarna kan inte vara svåra att leva upp till.

Jag blev så tokless på alla stora nyårsplaner och allt som hade med ett stort sällskap att göra att jag tog med mig några av mina favorittjejer och bosatte mig på den mest öde platsen jag kunde hitta. 
I ett stort rött hus med massor av värmeljus, god mat, "med andra ord"-spelet och fina raketer att titta på invigde vi året. FINEMANG DE.


Gott nytt år på er, de få läsare som finns kvar efter SANNAS VÄRDELÖSA UPPDATERING.  Känner att systrarna Bergvall's gemensamma blogg sjunger på sista versen.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken härlig nyårsafton ni verkar ha haft..Men inte tycker jag att eran gemensamma blogg ska sjunga på sista versen inte..det gillas EJ!! Jag gillar att läsa eran blogg ju..



Ha en fortsatt god fortsättning av 2011, det kommer att bli ett år som du kan forma till det du själv vill! Så var rädd om det & planera bra ;)

Kramkram

2011-01-01 @ 21:34:57
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0