söndag

För det första måste jag säga att Jenny är dum om hon tycker det har varit dålig uppdatering här. Jag skriver ju betydelselösa flams saker hela tiden. Så de sååååååå

Idag är en lugn söndag i Oslo. Söndagar är alltid väldigt passiva här. Butiker får inte ha öppet, allt är stängt och alla människor befinner sig på frogner med en take away kaffe i handen. Emmet och jag också, såklart. 
Precis i detta nu när det blev kallt och vi gick hem slog jag på teven och gissa vad som går på film??
PIPPI PÅ DE SJU HAVEN! Min gamla favvo. Nu när jag dessutom ser den med norsk text blir den ännu roligare, deras översättningar på astrid lindgrens hittepåord är så jävla roliga.
Det enda jag önskar just nu är att Erika vore här så vi kunde titta på Pippi tillsammans.


Imorgon är det ny vecka och nya tag. Emmet ska upp gris tidigt och gå till forsknings institutet så att alla biologer och forskar nördar får någon lunch, jag ska dra iväg till ensjö och kolla in de nya timelisterna och hoppas att jag får mycket jobb den är månaden. Sedan ska vi ge oss på ett försök att kirra billig el. Yeay .

Hörs/ Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0