lite vardag (utan sanna)

UNDER DEN SENASTE VECKAN HAR VI PÅ ÅKERVÄGEN;  
Jag (och mina dubbelhakor) spenderat kvalitetstid med Krilleboi, tittat på gröna milen och gråtit en skvätt som vanligt.

Erika har lekt med sin kompis Meja. Söta va? Åtminstone Meja.

Jag har gosat med mitt lilla hjärtegull och umgåtts med storebror.

Jag har varit snygg.

Jag har skrattat med människor jag träffar alldeles för sällan och firat nyår.




Insett att det är roligare att åka nerför backen än att gå uppför.


Här har ni lite bilder att titta på, för de kan ju faktiskt vara roligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, fan vad cool man kan se ut.

2011-01-04 @ 22:20:48
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0