week uppdate

Lite halv klen uppdatering här kanske. Ytterligare en vecka har passerat. Och vad har egentligen hänt?

Måndag - fredag knegar jag på barnehagen Eikenotten. Trivsamt ställe. Ibland går det dåligt och barnen bråkar, bits eller slår mig eller varandra med spadar. Ibland går det bra och de berättar roliga saker, leker snällt med varandra och lyssnar på vad jag säger. Hur som helst - easy made money.

På tisdagkvällarna sitter jag i Kiwi kassan vilket också det är hyffsat simpelt och trivsamt då man slipper få skällning av invandrare som försöker uttnyttja fruktgarantin.

På Lördagarna är det Kiwi time igen. Varannan vecka tidiga passet 07-15 och varannan jobbar jag det fruktansvärda stängingspasset som kommer ge mig gråa hår och magsår, men det ska man väl ändå få så småningom så varför inte börja nu. 

Så ser veckorna i princip ut! Söndagarna spenderas med att sova, äta, chilla, titta på dåliga norska teveprogram, hälsa på elstersgate eller någon annan lugn aktivitet.  

Denna vecka har vi även blivit medlemmar på oslos billigaste och biffigaste gym där även våra skumma grannar tränar. Sedan har vi ätit en exklusiv födelsedags middag i salongen och dragit en jävla svängom på dansgolvet på ett ghettohak down town.
Utöver detta har Emmet lärt sig göra pingviner på FB chatten och jag har köpt bira utan att visa min fina legitimatision. Händelserik vecka.

Nu vet ni vad som försigår i landet gud glömde. Still no skattekort.

/ Big Sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0