big wheels keep on turning

Sitter här med mitt morgonkaffe och filosoferar över livet.
Vi har fått övergå till norskt kaffe nu. Det var lite av ett nederlag, men man vänjer sig vid det mesta tillslut..

Även denna vecka är fullmatad med 6 dagars jobb, fotbollstrening, personalmöte och barnvaktsjobb på fredagkväll.

Helgen var också lite av en utmaning som började väldigt lugnt men slutade med skåne-fest på fredagen, jobb på lördagen och en afterwork som blev till en charadkväll. Kul helg, men inte tusan lyckades vi läsa något i våra böcker. Skärpning.

Ne nu ska jag försöka ta tag i denna dagen innan jobbet börjar. Känner stor ångest inför våra nya arbetskläder på KIWI. Till de groteskt snorgröna byxorna ska vi nu ha en äckligt lila tröja. Spyvarning. Nu blir det till att springa ner på byen och lämna in timelistor och skattekort på personalhuset, sedan försöka ta ledigt lite över påsk för då SKA jag hem!

 Nu har vi levt och frodats här i 4 månader. Still going strong.

Kommentarer
Postat av: mammammammammammamsen

Snorgrönt och lila är ju vårens färger har jag hört.

2011-03-15 @ 14:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0