det satt två katter på ett tak

Idag är det kvinnodagen och semeldagen! Har inte ätit en semla,och inte en kvinna heller.
Men umgåts med kvinnor har jag gjort. Och ätit mat, och Emmet bästämde att idag fick jag tillåmed Coca-cola till maten! På en tisdag. Emmet är snäll.

Nu sitter jag och tittar på lite livräddningsprogram på televisionen. Rätt co0lt. Jag avundas människor med spännande livsfarliga arbeten.

Vet inte riktigt vad jag ville förmedla med detta inlägg. Våren har äntligen börjat smyga sig på Oslo, och varje gång jag ser barmark vill jag typ gråta av lycka. Det har varit en lång kall vinter minsann.

ne mina friends. Funderar på att dra ut en runda, gå och lägga mig eller läsa i min bok. Försöker plöja mig igenom stephen kings the green mile ,on english. Hur tror ni det går?

 Emmet och jag har bott tillsammans rätt länge nu. Shearing living med Emmet får 5av 5 starka hingstar i betyg hitills. Hon är greit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0